PL | EN

Zostań ajentem Żabki

Jak funkcjonuje siec sklepów Żabka?
Sklepy Żabka prowadzone są przez Ajentów na zasadach własnej działalności gospodarczej, w oparciu o umowę współpracy, którą każdy Ajent podpisuje z firmą Żabka Polska sp. z o.o.. Na mocy tej umowy Ajenci otrzymują w pełni wyremontowany i wyposażony sklep, z pełnym zatowarowaniem, na które Ajent otrzymuje atrakcyjny kredyt kupiecki. Osoby prowadzące sklepy Żabka otrzymują także "know-how" firmy. Wszystko po to, aby sklepy Żabka w całej Polsce utrzymywały jednolity dla całej sieci, wysoki standard obsługi oraz jednakową wizualizację wewnętrzną i zewnętrzną. Dzięki powyższym zasadom każdy Ajent może uzyskać atrakcyjne dochody, uzależnione od wkładu pracy i osiąganych wyników.

Sieć sklepów Żabka rozwija się w sposób niezwykle dynamiczny, dlatego stale poszukujemy przedsiębiorczych osób, które chciałyby zostać Ajentami naszych placówek handlowych i rozpocząć współpracę z firmą Żabka Polska sp. z o.o.

Od kandydatów oczekujemy:

  • gotowości do prowadzenia działalności gospodarczej na własny rachunek w lokalu handlowym Żabka,
  • co najmniej średniego wykształcenia,
  • co najmniej podstawowej znajomości obsługi komputera,
  • przedsiębiorczości i umiejętności innowacyjnego działania,
  • doświadczenie w pracy w handlu będzie dodatkowym atutem,

Kto może zostać Ajentem?
Ajentem może zostać każda osoba, która pomyślnie przejdzie proces rekrutacji i szkolenia oraz posiada środki niezbędne do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej. O pozytywnym rezultacie rekrutacji decydować będą indywidualne predyspozycje kandydata do pracy w handlu, silna motywacja oraz umiejętności interpersonalne.

Co oferujemy Ajentom?
Żabka Polska sp. z o.o. zapewnia Ajentom:

  • nowoczesny, w pełni wyposażony sklep Żabka,
  • dostawy towaru do sklepu wraz z dogodnymi terminami płatności,
  • bezpłatne szkolenie, połączone z praktyką w sklepie,
  • wsparcie marketingowe,
  • liczne działania promocyjne,
  • korzystne warunki współpracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od nakładu pracy i osiąganych wyników.


Uczymy jak efektywnie zarządzać nowoczesnym sklepem.
Kandydaci, którzy pomyślnie przejdą proces rekrutacji kierowani są przez Partnerów ds. Sprzedaży do sklepów szkoleniowych w celu odbycia stażu wstępnego. Staż ten ma umożliwić kandydatowi zapoznanie się z zasadami funkcjonowania sklepu i pracy Ajenta oraz podjęcie świadomej decyzji o rozpoczęciu współpracy. Po odbyciu stażu wstępnego kandydat kierowany jest na szkolenie, którego celem jest zapoznanie przyszłych Ajentów ze wszystkimi zasadami i procedurami obowiązującymi w sieci sklepów Żabka. Kandydaci na Ajentów uzyskują komplet zaświadczeń wymaganych przez prawo polskie i unijne do prowadzenia własnej działalności gospodarczej w placówce handlowej (BHP, HACCP, Pierwsza Pomoc Medyczna, Sanepid). Po szkoleniu Kandydaci odbywają płatny staż praktyczny. Staż ma umożliwić kandydatowi zdobycie praktycznej wiedzy i doświadczenia pod okiem Ajenta-Trenera w taki sposób, aby przyszły Ajent był w pełni przygotowany do samodzielnego prowadzenia sklepu Żabka.

Wsparcie dla Ajentów.
Każdy nowy Ajent sklepu Żabka może liczyć na pomoc i wsparcie Partnera ds. Sprzedaży, a także na radę i doświadczenie Ajentów-Trenerów z większym stażem. Również w toku dalszej współpracy działania Ajenta są wspierane przez Partnera ds. Sprzedaży i w razie potrzeby korygowane w taki sposób, aby sklep funkcjonował prawidłowo. Poza tym dzięki wewnętrznym narzędziom do komunikacji Ajenci na bieżąco otrzymują informacje o wszystkich planowanych i wprowadzanych zmianach. Co równie istotne, Departamenty: Handlowy i Marketingu czuwają nad tym, aby stworzyć możliwie najlepsze warunki funkcjonowania i rozwoju na konkurencyjnym rynku FMCG.

Jak wygląda proces rekrutacji?
Pierwsze spotkania odbywają się w miejscu zamieszkania Kandydata. Rozmowy prowadzi Partner ds. Rekrutacji, opiekujący się sklepami w danej miejscowości, oraz Ajent-Trener. Spotkania te mają na celu bliższe poznanie kandydata i przekazanie podstawowych informacji dotyczących zasad, na jakich odbywa się współpraca. Kolejnym etapem jest rozmowa kwalifikacyjna z pracownikami Departamentu Personalnego, odbywająca się w Firmie Żabka Polska w Poznaniu. Rozmowa kwalifikacyjna i testy odbywają się jednego dnia w Poznaniu. Po uzyskaniu pozytywnych wyników z rozmowy i testów kandydaci kierowani są na szkolenie teoretyczne i praktyczne. Po jego ukończeniu i założeniu własnej działalności gospodarczej, Ajenci przejmują jeden ze sklepów Żabka.

Serwis internetowy www.zabkapolska.pl wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.Przeczytaj naszą Politykę Prywatności.