Sieć sklepów Freshmarket należy do firmy Żabka Polska, właściciela największej w Europie Środkowo-Wschodniej sformatowanej i scentralizowanej sieci convenience o nazwie Żabka. Żabka Polska to jedna z najdynamiczniejszych firm retailowych w CEE.
![]()
|
W 2009 roku, w oparciu o badania ewolucji zwyczajów zakupowych konsumentów, uruchomione zostały pierwsze sklepy w formacie proximity supermarket oraz convenience w konwencji deli pod marką Freshmarket. Po uruchomieniu pierwszych 200 placówek i kompleksowej analizie, Spółka podjęła decyzję o skoncentrowaniu się sieci Freshmarket w segmencie proximity supermarket. Obecnie sieć Freshmarket liczy już ponad 600 sklepów w całej Polsce. Sklepy Freshmarket to placówki z bogatym asortymentem produktów spożywczych, poszerzonym o produkty tradycyjne. To, co wyróżnia Freshmarket to szeroka oferta produktów świeżych takich jak warzywa, owoce, mięso i wędliny dostarczane do sklepów 6 razy w tygodniu. Spółka Żabka Polska nawiązała współpracę z lokalnymi dostawcami, dzięki czemu klienci mają gwarancję wysokiej jakości i świeżości produktów każdego dnia. Innowacyjnym rozwiązaniem jest wprowadzenie stoiska Freshcafé, czyli minikawiarni ze świeżo parzoną kawą oraz ciepłymi przekąskami, które zyskało dużą aprobatę klientów. Szybki rozwój sieci Freshmarket w Polsce pokazał, że sieć posiada duży potencjał rozwoju.
Więcej o sieci Freshmarket: www.freshmarket.pl