Żabka Polska - Dzień Dziecka zwiększył liczbę odebranych paczek w Żabkach

Dzień Dziecka zwiększył liczbę odebranych paczek w Żabkach

Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości odbioru paczek w drodze do domu czy pracy. Według analiz firmy Żabka Polska nawet o 40% więcej Klientów, w porównaniu do ub. miesiąca, skorzystało w maju br. z odbioru paczek w sklepie Żabka. Sprzyjały ku temu okazje jak np. Dzień Dziecka.

 

- Nasi Klienci są zabiegani i każdego dnia, mają wiele spraw do załatwienia. Dlatego możliwość odbioru paczki w Żabce ułatwia im codzienne życie. Obserwujemy wzrost liczby obsługiwanych paczek związanych z takimi okazjami jak Dzień Matki czy Dzień Dziecka. Polacy z chęcią korzystają z naszej usługi, dzięki której mogą kupić online zabawki szybko i niejednokrotnie taniej odebrać je w najbliższym sklepie naszej sieci. Największe wzrosty w liczbie odebranych paczek zanotowaliśmy w dużych aglomeracjach miejskich czyli w Warszawie, Krakowie czy Wrocławiu – mówi Przemysław Tomaszewski Dyrektor ds. Rozwoju Usług z firmy Żabka Polska.

 

Zabawki coraz częściej kupowane są w Internecie, co potwierdzają dane: 46% badanych Polaków deklaruje, że kupiło i zamierza kupić w przyszłości zabawki oraz artykuły dziecięce (wg Raportu „E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska). Główne, deklarowane czynniki zakupu zabawek online to wygoda, niższa cena, a przede wszystkim duża oszczędność czasu.

 

Usługa odbioru paczek to jedna z wielu w portfolio Żabki, która wpisuje się we współczesne oczekiwania Klientów, chcących szybko i sprawnie załatwić bieżące sprawy. Odbiór paczki w drodze do pracy czy domu, w dowolnych godzinach to ułatwienie, z którego korzysta coraz więcej osób. Dodatkowym atutem tego typu usługi jest jej finansowa korzyść. Klienci nie ponoszą tak wysokich kosztów przesyłki, jeśli odbierają paczkę w sklepie o statusie placówki pocztowej, jaki ma Żabka.

 

- Odbiór paczek w Żabkach to istotne ułatwienie dla moich Klientów. Doceniają wygodę oraz bliskość naszych placówek. Z rozmów z nimi wynika, że w ostatnim miesiącu najwięcej zamówień dotyczyło butów oraz ubrań, prawdopodobnie również z okazji Dnia Matki czy Dnia Dziecka - mówi Joanna Borzewska franczyzobiorczyni sklepu w Warszawie.

 

Rozwój oferty usług to element strategii sieci Żabka, której placówki dzięki dobrym lokalizacjom i zoptymalizowanej ofercie asortymentowej mają ułatwiać Polakom codzienne życie. Klienci w drodze do domu czy pracy mogą dokonać płatności mobilnych, opłacić rachunki, jak również zakupić gry liczbowe Lotto, w tym najnowszą EuroJackpot. Żabki i Freshmarkety oferują także płatności pieniądzem elektronicznym paysafecard, możliwość wypłaty gotówki, zakup doładowań do telefonów komórkowych oraz starterów GSM wraz z możliwością ich rejestracji bezpośrednio w sklepie.

Zobacz naszą stronę sieci Żabka

Zobacz naszą stronę sieci Freshmarket

Franczyza

Nasi partnerzy biznesowi

Serwis internetowy www.zabkapolska.pl wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.Przeczytaj naszą Politykę Prywatności.